מבוטח/ת יקר/ה,
תביעת ביטוח חו"ל: הנחיות לטיפול בתביעה
מתוך אתר חברת PassportCard
הגשת תביעות ביטוח
הגשת תביעה רוצים להגיש תביעה?
אתם מוזמנים לגלוש ל- PassportCard שלי - האיזור האישי שלכם,המאפשר לכם פתיחה, ניהול ומעקב תביעות בלחיצת כפתור.
במקרה של אבדן מזוודות–
גשו לחברת התעופה ודווחו. אם התקרית אירעה במהלך טיסה, הגישו תביעה לחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. עם החזרה לארץ היכנסו לאזור האישי ומלאו את פרטי התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור תשובת חברת התעופה, קבלות רכישה על הציוד האבוד ומסמך המעיד על עלותו.
- האם קיבלת טיפול רפואי בחו”ל ולא השתמשת בכרטיס? חבל, אבל לא רע. היכנסו לאזור האישי, מלאו את פרטי התביעה וצרפו קבלות על תשלום ומסמך רפואי המפרט את האבחון והטיפול. אם נדרשים מסמכים רפואיים נוספים, אנו נודיע לך בהקדם האפשרי. אם תביעתך תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינת או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתך. אנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.
- במקרה של גניבה – היכנסו לאזור האישי, מלאו את פרטי התביעה, וצרפו דו”ח משטרה או אישור ממוביל אווירי או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.
- במקרה של גניבת טלפון נייד בחו”ל? אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים
בתביעתכם בזמן אמת.
אימייל - pcsr@passportcard.co.il
מענה אנושי בצ'אט בווטסאפ- 0506708544
לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לקרוא את הפוליסה המלאה
את הטופס יש להעביר אלינו במייל או
ווצאפ 054-7521943
לפקס 03-6123148 |
תביעת ביטוח חו"ל להנחיות- לחצו כאן